اخبار

  • 100134
  • 224 مرتبه
  • پنج شنبه 15 مرداد 1394

پروژه عظیم مهر کوهسنگی مورد بازدید دکتر مسگر ها معاونت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هئیت همراه قرار گرفت .

پروژه عظیم مهر کوهسنگی مورد بازدید دکتر مسگر ها معاونت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هئیت همراه قرار گرفت .

ساعت 13:00 امروز 94/05/15 دکتر بهمن مسگرها، معاونت اداری مالی بانک مرکزی، در راس هیاتی مرکب از مدیران بانک، با حضور در محل پروژه مهر کوهسنگی از عملیات اجرایی آن بازدید نمودند .

ساعت  13:00 امروز 94/05/15 دکتر بهمن مسگرها، معاونت اداری مالی بانک مرکزی، در راس هیاتی مرکب از مدیران بانک، با حضور در محل پروژه مهر کوهسنگی از عملیات اجرایی آن بازدید نمودند . در این بازدید که مهندس مومنی رئیس اداره ساختمان و جمعی از مدیران و کارشناسان بانک مرکزی نیز حضور داشتند، در بدو ورود مورد استقبال گرم مهندس سعید حسین پور مدیر عامل شرکت فراسوی شرق و معاونان و مدیران شرکت قرار گرفتند.

در این بازدید، که با حضور میهمانان در دفتر سازمان فروش پروژه آغاز شد، مهندس حسین پور ضمن عرض خیرمقدم به حاضران و تقدیر از توجه و حضور آنان، به گوشه ای از ویژگی های پروژه مهر کوهسنگی اشاره و آن را در مقیاس شهری، شاخص معرفی کرد. وی اظهار داشت پارک تفریحی کوهسنگی  با سابقه ای فرهنگی و تاریخی بعد از حرم مطهر رضوی یکی از جاذبه های گردشگری مشهد است که به لحاظ وسعت و جاذبه های طبیعی و مصنوعی مورد استقبال عامه مردم از جمله زائران و مجاوران قرار دارد.

وی طی سخنانی به تحلیل موقعیت مکانی پروژه در دامان طبیعت پارک، اشاره نمود و بهره گیری از مواهب طبیعی پارک و علاوه بر آن برخورداری از طراحی منحصر بفرد و نوگرایانه که به هم افزایی عملکرد بخش تجاری و مسکونی می انجامد را از، اختصاصات پروژه معرفی نمود. مهندس حسین پور ضمن تاکید بر استفاده از تکنولوژی های نوین در خصوص نحوه چیدمان و عملکرد کاربریها و خدمات عمومی پروژه از جمله تالارها، شهربازی و دیگر امکانات پروژه مهر کوهسنگی، توضیحات مبسوطی ارائه نمود. در ادامه پس از پرسش و پاسخ بین میهمانان و مسئولان شرکت فراسوی شرق، از عملیات اجرایی و روند پیشرفت پروژه بازدید به عمل آمد که تا ساعت 15:00 به طول انجامید.

وی طی سخنانی به تحلیل موقعیت مکانی پروژه در دامان طبیعت پارک، اشاره نمود و بهره گیری از مواهب طبیعی پارک و علاوه بر آن برخورداری از طراحی منحصر بفرد و نوگرایانه که به هم افزایی عملکرد بخش تجاری و مسکونی می انجامد را از، اختصاصات پروژه معرفی نمود. مهندس حسین پور ضمن تاکید بر استفاده از تکنولوژی های نوین در خصوص نحوه چیدمان و عملکرد کاربریها و خدمات عمومی پروژه از جمله تالارها، شهربازی و دیگر امکانات پروژه مهر کوهسنگی، توضیحات مبسوطی ارائه نمود. در ادامه پس از پرسش و پاسخ بین میهمانان و مسئولان شرکت فراسوی شرق، از عملیات اجرایی و روند پیشرفت پروژه بازدید به عمل آمد که تا ساعت 15:00 به طول انجامید..