اخبار

  • 100131
  • 513 مرتبه
  • پنج شنبه 18 تیر 1394

مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان (برگزیدگان تحصیلی) شرکت فراسوی شرق

مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان (برگزیدگان تحصیلی) شرکت فراسوی شرق

مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت فراسوی شرق، در راستای ترغیب و تشویق آنها به تلاش برای کسب مدارج علمی بالاتر برگزارگردید.

درایام پر برکت لیالی قدر و همزمان با ایام سوگ شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع)، طی مراسمی با حضور خانواده های دانش آموزان ممتاز و برگزیده تحصیلی، از حاصل تلاش و همت آنان در عرصه علم آموزی تقدیر شد. در آغاز این مراسم که در نمازخانه مجتمع پذیرایی نصر برگزار شد، مهندس سعید حسین پور مدیر عامل شرکت فراسوی شرق طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و تقدیر از کارکنان پر تلاش شرکت، توفیقات فرزندان این عزیزان را به آنان و جامعه تبریک گفت و آن را ستود. وی ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و اهتمام در بهره برداری از فرصت ماه رمضان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند شتاب علمی کشور نباید کاهش یابد، بر نقش بی بدیل نسل جوان در این عرصه تأکید و آنرا نقش آفرین خواند.

ایشان تحقق آرمان استغناء از بیگانگان را در گرو تربیت نسلی آگاه و فداکار در زمینه های علمی اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی دانسته و دانش آموزان را از جمله سربازان و مدافعان حریم استقلال و خود کفایی برشمرد. در انتهای این مراسم، لوح های تقدیر و هدایایی به برگزیدگان تقدیم شد و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، خانواده بزرگ شرکت فراسوی شرق درضیافت افطار شرکت کردند.